26 תגובות על “שתה אשתה, שתה אשתה ארבע כוסות

  1. 100מם ♥♥♥♥♥ חל איסור מוחלט לגעת ביופי הזה …………………………………………………….. לא יכולה להסיר את העיניים מהיופי והצבעוניות ההורסת ♥ אין ספק , מצא מין את מינו , צמד חמד !!!

    חג שמח , טעים , מהנה , מלא באור ואהבה ♥♥♥♥♥

  2. ומי אכל את כל הדברים המדהימים האלה? האמת היה כואב לי הלב לגעת או לאכול ולקלקל את כל היופי הזה.
    חג שמח אורן ונורית אין עליכם

    • פנינה, כעיקרון אנחנו בעד דברים יפים וטובים. שולחן החג מקבל מימד של חגיגה אביבית וזה טוב לכולנו. שמחים שאהבת. מודים לך. חג שמח

  3. ללא מילים….. מעלף!!!!! הכל נראה כל כך יפה ומושקע ובטוחה שגם טעים מאוד… 🙂 שיהיה לכם חג טעים, נעים ושמח ❤

  4. פוסט מדהים של שני אנשים מוכשרים !!!!
    ארוחה מקסימה ומושקעת עם קינוחים מדהימים !
    חג פסח שמח ומתוק לכם ולמשפחותיכם 🙂

  5. יפהפה! איזה כיף לי ששמורה לי זכות הטעימה ליצירות האלה! חג שמח ומתוק לכולם, נראה לי שאפילו גיבור העל שלי ישמח לטעום מהתפריט שהוצע כאן…איזה כיף!

    • רותינקה יקירה, איזה כיף של משובים. תודה יקירה אנחנו שמחים שמטעים ואביבי לך בצלחות. חג חירות שמח לך ולבני הבית

כתיבת תגובה

