49 תגובות על “פוסט פרג למשלוח מנות

  1. יופי של רעיונות…בסיס מצויין לאוהבי פרג ולמשקיענים כאחד…פורים שמח וטעים טעים……

  2. למרות שאני ממש לא חובבת פרג, השילוב של הפסטה והפרג נראה מדהים.
    שניכם עושים עבודה מדהימה ומענות דלוקס!
    המון המון בהצלחה!!

  3. פוסט טעים ויפה לקראת פורים. עכשיו כל מה שצריך זה שמישהו יכין לי כי אני עסוקה מדי 🙂

  4. וואו הכל נראה כל כך טוב , האזני המן יצאו מעוליםםםם, כמובן שאנחנו ההונגרים מתים על פרג , חג שמח

  5. כל מתכון נשמע יותר טוב מהשני חייבת להכין את האוזני המן המושלמוות האלההה!

  6. הכל נראה כל כך מדהים ובהחלט מעורר תאבון! אשמח ללמוד ממקור ראשון איך מכינים… שיהיה פורים שמח ומבדח 🙂

  7. כל הכבוד , ממש ממש מדהים, בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך,על המתכונים הנהדרים,אתה איש גדול עם נשמה ענקית,שף קונדיטור מספר אחד בארץ תודה לך יקירי….

  8. בלוג נהדר. אני מעריצה. פחות מהחובבים של פרג אך בהחלט בסיס נהדר לשינוי. (באזני המן). מחכה לעוד הפתעות.

  9. פוסט מדהים עם מתכונים מעולים בשילובים מעניינים !
    שניכם מכינים מנות מיוחדות ונפלאות !
    המון הצלחה וחג פורים שמח ומתוק 🙂

  10. פוסט מדהים עם מתכונים מעולים בשילובים מעניינים !
    שניכם מכינים מנות מיוחדות ונפלאות !
    המון הצלחה, וחג פורים שמח ומתוק 🙂

  11. איזה פוסט מהמם! אני מהמכורות לפרג. הרסתם אותי עם הפסטה. נראה סוף הדרך!!

להשאיר תגובה

